Room hoe in kerststijl

Het is het leukste feest van het jaar vind ik -> Kerstmis!!

Maar hoe breng jij jouw kamer in to Christmas? Er zijn een paar makkelijke dingen zoals je beddengoed veranderen naar wat warmere kleuren en dan er nog een leuk grijs, rood, paars of wit fleece kleed overheen doen. Wat ik ook altijd nog doe is één (extra) kussentje erbij doen op je bed. Dan kun je ook als je leuke LOVE tekstjes ergens hebt staan/hangen die vervangen door leuke kerst tekstjes/plaatjes. Die kun je natuurlijk kopen (bijv. Action) of uitprinten maar ook zelf maken van karton. Ik heb deze keer bij de Action een houten woord x-mas gekocht voor €1,89. Wat ik ook heel sfeervol vind zijn nep kaarsjes of echte kaarsjes. Deze kun je overal wel kopen maar ik heb deze ook weer gekocht bij de Action voor €2,50 toen had ik er drie in één verpakking. Dan ben ik ook heel erg fan van uiltjes en zag ik bij de Action kerstballetjes maar dan in uiltjesvorm dus die heb ik gekocht voor €1,- dan heb je er drie. Een kerstboom doet het ook altijd heel erg leuk ik heb al een kleine nep kerstboom maar ik vond mijn kerstballen niet meer leuk dus heb ik nieuwe gekocht, ook bij de Action voor €1,50 dan had ik ongeveer 24 kerstballen.

Dit was mijn eerste DIY room #Hoe-in-kerststijl. Hopelijk vonden jullie deze leuk, ik zou het daarom leuk vinden als jullie wat in de reacties zouden achterlaten.

xjes-Anne

Geef een reactie

