Droogshampoo ‘2’

Heey meiden,

In mijn vorige post schreef ik dat ik droogshampoo zou gaan kopen, dat heb ik vandaag gedaan. Helaas was er geen ‘Batiste Blush’ maar wel ‘Andrélon droogshampoo’ dus die heb ik gekocht. Deze was twee euro voor 75 ml, hiermee was ik goedkoper uit dan met een 200 ml. bus van ‘Batiste.’ Deze ‘Andrélon droogshampoo’ is klein en dus makkelijk mee te nemen in je tas. Ik heb hem nog niet uitgeprobeerd omdat ik nog geen vet/beginnend vet haar heb. Ik laat jullie later deze week weten wat ik er van vind. Mijn volgende post gaat weer over DIY.

xjes-Anne

Geef een reactie

