Droogshampoo ‘3’

Heey meiden,

Dit is mijn recensie over ‘droogshampoo’.

Ik ben er niet echt heel tevreden over. Ik had gedacht dat het echt minder vet zou worden, maar nee. Ik gebruikte het een paar keer de afgelopen week. Bijvoorbeeld gisteren gebruikte ik het rond  15.00 uur en er was pas resultaat rond 21.00 uur. Ik vind het geen aanrader omdat het gewoon niet snel genoeg werkt. Je kan er ook geen douchebeurt mee overslaan. Ik ga het nog wel gebruiken om te kijken of ik iets verkeerd heb gedaan maar het is wel moeilijk om hier iets verkeerd mee te doen. Als je er wel één koopt hoop ik dat die goed werkt. Als die goed werkt zou ik het fijn vinden als je een reactie achterlaat zodat ik straks (ook) een goede droogshampoo heb :).

xjes-Anne

Geef een reactie

