Kamer oppimpen

Heey meiden,

Ik vond mijn kamer de laatste tijd niet meer zo gezellig en ik wist niet waardoor dat kwam. Dus dacht ik: laat ik eens wat spullen vervangen en verplaatsen. Ik heb al mijn spullen omgegooid en twee fotolijsten gekocht bij de Action :-D. Ik had heel veel foto’s op mijn mobiel staan waar ik niks mee deed en ik dacht: eigenlijk moet ik deze in een fotolijst doen. Ik had ook nog heel veel foto’s in een envelop, die zitten nu ook in een soort fotolijst. Dit geeft al een hele verandering aan mijn kamer. Ik vind het nu ook veel gezelliger in mijn kamer.

xjes-Anne

Geef een reactie

