Make-up storage

Heey meiden,

Ik weet nooit zo goed hoe ik mijn make-up makkelijk en handig kan opbergen. Nu heb ik een paar oplossingen voor mezelf en ik wil die met jullie delen.

  1. Koop een bakje dat jij mooi vindt en zet daar je mascara en eyeliner in.
  2. Koop een bakje en doe daar wat macaroni in, daarna zet je je make-up borsteltjes erin.
  3. Pak twee lege melkpakken en spoel die om. Knip het pak in drie even lange stukken. Lijm de drie stukken aan elkaar als een driehoek; twee onder, één boven. Versier de pakken met washi-tape of verf. Doe je lipbalm, lipgloss, lipstift enz. erin.

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben.

xjes-Anne

Geef een reactie

