Dierproefvrije make-up

Heey meiden,

Een vriendin en ik hebben laatst besloten om over te gaan op ‘dierproefvrije make-up/cosmetica’. Dus ik heb gekeken welke merken dierproefvrij zijn en welke niet. Wat mij opvalt is dat de meest dure merken op dieren worden getest. Ik maak alles nog op van wat ik nog heb van make-up dat op dieren is getest en daarna koop ik alleen nog maar dierproefvrije make-up/cosmetica.

Make-up/cosmetica dat op dieren is getest (Ik laat hier alleen de A en B producten zien voor meer producten is hier de link> http://naoki.nl/cosmetica-bedrijven-die-op-dieren-testen/)

A

Adidas

Annemarie Börlind

Artdeco

Aussie

Avene

Axe

B

Babor

Balenciaga

Benefit

Bio Oil

Biotherm

Blistex

Bobbi Brown

Bumble & Bumble

Make-up/cosmetica dat NIET op dieren word getest (Ik laat hier alleen de A en B producten zien voor meer producten is hier de link> http://naoki.nl/nederlandse-dierproefvrije-cosmetica-lijst/)

A

Aesop

A’kin (V+)

Alba Botanica (V)

Anastasia Beverly Hills

Anatomicals (V+)

Antipodes (V)

Aubrey Organics

Avalon Organics

B

Badger

Balm Balm

Bare Escentuals*

BareFaces Beauty (V)

Barry M (V)

Batiste

Beauty UK

Beauty Without Cruelty (V+)

Bellapierre

Benecos

Biodermal

BM Beauty

Boranical Beaty

Burt’s Bees*

Dit was het alweer. Ik hoop dat jullie het leuke informatie vinden. Als jullie nog leuke ideeën hebben voor mijn blog of iets willen vertellen over dit onderwerp laat dat dan achter in de reacties.

xjes-Anne

Geef een reactie

