Brownie in mok maken

Heey,

Ik kreeg laatst een recept voor me van een brownie, in een mok. Ik ga jullie het recept geven en ik hoop dat jullie het lekker vinden.

INGREDIËNTEN 

Pure cacao poeder

Ei

Bakpoeder

Witte basterd suiker

Bloem

Melk

Vanille aroma

Olie

AAN HET WERK!

1 eetlepel bloem

4 eetlepels cacao poeder (als je niet van veel puur houdt zou ik iets minder doen, maar ik weet niet wat voor gevolg dat zou hebben :l)

3 eetlepels suiker

ROEREN

1 ei

2 eetlepels olie

1 eetlepel melk

beetje vanille aroma

ROEREN

1.30 minuut op 1000 wat in de magnetron (mijn magnetron kon maar op 950 wat dus heb ik hem 2 minuten in de magnetron gedaan dat ging goed :).)

xjes-Anne

6 gedachten over “Brownie in mok maken

Geef een reactie

