Penny board!!

Heey misschien kennen jullie het al het Penny board!!

Ik heb een Penny board en ben er erg blij mee. Ik zal jullie eventjes uitleggen wat het is:). Een Penny board is een soort plastic skateboard met een andere vorm.

20150413_170945

20150413_170955

Zo ziet die er dus uit. Ik vind het erg fijn ‘pennyboarden’.

Echt of nep?!

Ik zelf heb een nep Penny board gekocht deze was afgerond 35 euro, wat redelijk goedkoop is. Een echt Penny board gaat al naar de 100 euro, wat ik te duur vind.

Verschil? 

Ik zelf merk geen verschil. Sommige Penny boarden die nep zijn sturen niet zo goed:(. Daar heb ik geen last van. Voor mij is er dus geen verschil:).

Ik heb hem besteld op http://www.ebay.co.uk/itm/400809122954?_trksid=p2060353.m2749.l2648&var=670361677150&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT (betalingsmethode: paypal)

Laat het me weten als jullie er ook eentje hebben ❤

xjes-Anne

Geef een reactie

