Spiegel

Heey meiden,

Ik wou heel graag een spiegel op een standaard, maar ik had geen geld meer. Dus ik zat te denken; Hoe kan ik een spiegel op een standaard maken. Het idee kwam me zo te binnen.

Wat je nodig hebt;

20150503_225313_resized

-CD houder

-Lijmpistool

-Keukenrol 2x

-Spiegel met standaard (Action €1,-)

-Verf  (In mijn geval zwart)

-Kwast (groot)

-Palet

Zo ga je het doen;

stap 1.

Leg een oude krant op je bureau of tafel!! Doe wat zwarte verf op je palet. Pak een keukenrol en verf die zwart, doe dit bij allebei de keukenrollen (niet een te dikke laag doen, een dunne laag geeft een mooier effect. Laat ze 5 tot 10 minuten drogen (het kan langer duren als je een dikkere laag er op hebt gedaan).

20150503_231208_resized (1).

stap 2.

Je keukenrollen zijn als het goed is droog nu. We gaan nu de keukenrollen in elkaar schuiven, doe dit voorzichtig je wilt niet dat ze scheuren of kreukelen.

20150503_232836_resized.

stap 3.

Pak de CD houder, zet je keukenrollen over het stokje heen van de CD houder. Je gaat nu kijken hoever je de keukenrollen in elkaar gaat schuiven (bevalt het je even later niet, geen paniek je kan ze nog verschuiven!).

stap 4.

Pak je lijmpistool en je keukenrol. Je gaat op de onderkant van je keukenrol de lijm doen. Zo dus:

20150503_233401_resized (1).

Als je dat gedaan hebt zet je hem op de CD houder. Je kunt als je je keukenrol er op hebt gelijmd er nog een laagje lijm bij doen. Dat heb ik gedaan voor de stevigheid.

20150503_232928_resized.

stap 5. 

Omdat je spiegel een standaard heeft is hij er gemakkelijk op te zetten. Je klapt de standaard uit en schuift hem in de keukenrol.

20150503_233745_resized.

Je kunt als je dat wilt op de onderkant je lipbalm of wat anders neerzetten.

20150503_234006_resized

20150503_234018_resized.

Dit was mijn DIY alweer. Ik hoop dat jullie het leuk vinden.

xjes-Anne

4 gedachten over “Spiegel

Geef een reactie

