Bikini!!! #1

Heey meiden,

Ik vind bikini’s kopen leuk hoor, maar het probleem is altijd dat ik er twee moet kopen. Waarom, als ik het topje van de bikini pas, dan pas ik het broekje niet en andersom. Nu heb ik afgelopen dinsdag twee hele leuke bikini’s besteld bij Wehkamp, een bikini die je kunt samenvoegen qua maat en een andere die al samengesteld is. Vanmiddag worden ze bezorgd, morgenavond laat ik jullie weten uit welke ik kan kiezen en welke ik neem 🙂 .

Ps: Er komt weer een enquête aan naar aanleiding van dit artikel.

xjes-Anne

Geef een reactie

