Bikini!!! #2

Heey meiden,

Vanochtend heb ik een artikel over het bestellen van een bikini geplaatst. Ik heb ze binnen! Uit deze kon ik kiezen.

20150507_221639-2_resized

Triangelbikini grijs/oranje/blauw van O’Neil voor €35,99

20150507_221512-2_resized

Bandeautop zwart/wit/roze/oranje voor €17,99.                                             Bikinibroekje zwart/wit/roze/oranje voor €17,99.

Ik heb voor de laatste bikini gekozen, hij stond me erg leuk (al zeg ik het zelf 😉 ). Die andere was ook een beetje te klein, dus dat maakte de keuze makkelijker. Beide heb ik bij Wehkamp besteld (voor als je mijn vorige artikel niet hebt gelezen).

xjes-Anne

Geef een reactie

