Masker

Heey meiden,

Ik was vandaag bij het Kruidvat. Een vriendin van mij had verteld dat je daar maskers in een tube kunt kopen (zij heeft een YouTube kanaal> Kaylsie Live). Ik was vandaag bij het Kruidvat en ja hoor, ze hadden de maskertjes nog. Dit zijn de maskers die ik heb gekocht.

2015-05-09 03.48.27 1_resized

Deze waren €3,99 p.st. Ze waren in de aanbieding, al een tijdje dus ik had mazzel dat ze er nog waren 🙂 . Ze zijn van Freeman, ik heb de Avocado & Oatmel clay mask en de Apricot creamy scrub.

xjes-Anne

2 gedachten over “Masker

Geef een reactie

