Schoenen!!

Heey meiden,

Ik liep laatst in de stad, daar zag ik zulke mooie schoenen staan. Ik vind ze een klein beetje iets weg hebben van de Adidas Superstar. Ik zag ze bij de winkel Hobb’s. Het merk van de schoen is Poelman, deze schoenen kosten €79,99. Ze waren er in het fel rood, donker blauw, roze en licht blauw. Op de eerste foto lijkt de licht blauwe wit maar hij is dus licht blauw 🙂 .

2015-05-22 05.32.29 1_resized

2015-05-21 06.01.12 1_resized

Ik zelf vind de licht blauwe het mooist. Het is dat ik net nieuwe schoenen heb anders had ik ze wel gekocht.

De foto’s zijn bewerkt met Instagram en VSCO CAM.

xjes-Anne

Een gedachte over “Schoenen!!

Geef een reactie

