Anti-ziek zijn middeltje? #2

Heey meiden,

Laatst schreef ik een post over een ‘anti-ziek zijn middeltje’. Ik heb dit middeltje 2 keer gemaakt. De eerste keer was het niet zo lekker, dat kwam waarschijnlijk omdat ik van de kruiden teveel had gebruikt. Vandaag heeft mijn vader het voor mij gemaakt. Ik vond het dit keer zo lekker! Zeker voor herhaling vatbaar.

De ingrediënten:

mespuntje: kurkuma, gember,

1/2 mespuntje: peper

ruim mespuntje: kaneel

2 kardemon boontjes en die fijn malen. Op een snijplankje leg je de zaadjes van zo’n boon. Dan probeer je die door midden te snijden, daarna probeer je ze fijn te malen met een lepeltje.

xjes-Anne

Geef een reactie

