Mijn meest gebruikte producten van deze maand

Heey meiden,

Mijn meest gebruikte producten van deze maand.

20150620_173814-1_resized

~Essence get BIG lashes~

Ik heb deze bij de Kruidvat voor €2,- gekocht. Het borsteltje vindt ik erg fijn werken. Het borsteltje is van haartjes en is best wel groot. Hij maakt mijn wimpers langer en geeft meer volume.

 
20150620_173906-1_resized

~Babylips pink punch~

Ik heb een kleine……. Babylips verslaving. Ze zijn €3,49 per stuk. Ik heb er een stuk of 10 🙂 . Deze geeft ook een roze tint af. Je kan Babylips kopen bij de Etos, DA en soms ook bij de Kruidvat.

20150620_174030-1_resized

~Rimmel London Stay Glossy~

Hij geeft een lichte glans op je lippen, maar geeft dus niet echt een kleurtje. Ik heb deze ooit op vakantie gekocht op een markt voor €1,- . Ik doe er meestal wel een lipstick of de Babylips van hierboven onder.

20150620_174242-1_resized

~Freeman Feeling Beautiful~

Ik heb deze voor €4,- bij de kruidvat gekocht. Dit is een hele fijne scrub. Ik gebruik hem 3 keer in de week. Ik heb het idee dat  ik door deze scrub minder onzuiverheden op mijn huid heb.

20150620_173955-2-1_resized

~Hema Moisturising Lipstick~

Deze lipstick geeft een mooie egale kleur. Het is nummertje 3 van het Hema assortiment . Ik heb hem voor €3,- gekocht. Ik gebruik hem vooral op zomerse dagen omdat hij dan het mooist uit komt.

20150620_174124-2_resized

~Derlon iedere dag~

Ik heb er een dag en een nacht crème van. Ik gebruik ze elke dag. Ik gebruik ze wel alleen na het reinigen van mijn huid. Deze heb ik voor €1,80 per stuk bij de Deen gekocht.

xjes-Anne

Een gedachte over “Mijn meest gebruikte producten van deze maand

Geef een reactie

