Q&A

Heey meiden,

Dit is mijn eerste Q&A. Ik had via Instagram een paar vragen gekregen. Dus hier is mijn eerste Q&A.


~Wie heeft je geïnspireerd om je blog te beginnen?~

In groep 7 begon ik met het kijken van YouTube filmpjes. Ik was helemaal fan van Bethany Mota. Op een dag zag ik op tv Jiami van lifesplash en dacht die moet ik opzoeken op internet 🙂 . Ik had wel eens nagedacht of ik een blog zou willen beginnen maar durfde de stap niet te zetten. Toen ik een Meidenmagazine las was er een DIY; Maak je eigen blog! Het heeft daarna nog een paar maanden geduurd maar ik ben er uiteindelijk voor gegaan.

~Wat vind je het leukst om op je blog te zetten?~

Ik vind eigenlijk alles wel leuk om er op te zetten 🙂 . Maar als ik echt moet kiezen toch wel adviezen geven over bepaalde dingen. Gewoon omdat ik dat soort dingen graag met jullie wil delen.

 ~Als je één make-up product zou mogen houden welke zou dat dan zijn?~

Ik denk mascara. Zonder mascara vind ik mezelf er veel minder fit uitzien.

~Als je 1 minuut gratis mag winkelen bij Deen, waar zou je dan als eerst heen rennen?~

Ik denk dat ik eerst naar de Pringles (oh ja vergeten te vertellen, Pringles verslaafde hier) ren en dan heel snel naar de Milka chocolade repen.

~Wat is je lievelings winkel?~

Ik denk de H&M voor mijn shirtjes en jurkjes. Maar voor de broeken toch wel de Cool-Cat. Dat klinkt misschien heel kinderachtig maar ik heb gewoon een hele moeilijke maat met broeken en alleen die broeken pas ik een beetje 🙂 .

~Stel je mag één week gratis met je klas op vakantie, naar welk land zou je dan gaan?~

In ieder geval een warm land met een mooi strand. Ik denk Ibiza. Omdat het een mooi strand heeft en het er lekker warm is, maar ja je kan er natuurlijk ook gewoon lekker feesten!

~Wat zou je met €100.000,- doen?~

  • Ik zou ten eerste een camera kopen ❤
  • Een laptop
  • Een donatie doen aan Dierenlot en aan een kanker stichting
  • Mijn kamer een make-over geven<3

~Liever een weekend met je crush, of met je besties?~

Daar hoef ik niet lang over na te denken. Sowieso met mijn besties. Aan je beste vriendinnen heb je meer denk ik. Vriendjes komen, maar hoelang ze blijven…….. Dat is maar de vraag.

~Wat voor eten zou je het liefst de hele dag door willen eten?~

Sowieso Milka repen of Pringles! Dat is gewoon zo lekker! Ik denk alleen wel dat ik na 3 Milka repen al misselijk ben of na 2 bussen Pringles 🙂 .

~Welke kleur zou jij je haar voor een week willen verven?~

Het klinkt misschien heel stom, maar ik zou gaan voor licht bruin of donker bruin. Ik weet niet, maar omdat ik best donkere wenkbrauwen van mezelf heb vraag ik het me toch af (hey hoe zou bruin haar mij staan?).


Dit was mijn eerste Q&A. Ik hoop dat jullie nu de antwoorden hebben en als je nog vragen hebt kun je ze achterlaten in de reacties.

xjes-Anne

6 gedachten over “Q&A

Geef een reactie

