Haarbandje

Heey meiden,

Ik heb vandaag een feest, het eindfeest van onze klas! En het thema voor de kleding is

Bohemian! Hier onder een paar voorbeelden van Bohemian:

IMG-20150627-WA0000-1_resized

IMG-20150627-WA0004-1_resized

IMG-20150627-WA0001_resized

IMG-20150627-WA0003_resized

De meeste haarbandjes zijn rond de €5,- en dat vind ik best wel prijzig. Dus ging ik laatst met een paar vriendinnen naar de Action, om daar een paar spullen te halen zodat ik zo’n haarbandje zelf kon gaan maken. Ik ben die avond gelijk aan de slag gegaan en het is me gelukt!

Wat je nodig hebt;

  • Haarbandjes
  • Nep bloemetjes

Zo ga je het doen;

Aan mijn bloemen zitten ijzerdraadjes. Dus voor mij was het een kwestie van, kijken waar je een bloem wilde hebben en het ronddraaien van het ijzerdraadje om de haarband. Ik liet ongeveer 2cm tussen elke bloem. Als jouw bloemen geen ijzerdraad hebben, no problem! Je kan ze met een lijmpistool (te verkrijgen bij Action) vast lijmen. Denk er wel om dat als je haarband van elastiek is, dat je hem moet uitrekken als je de bloemen erop gaat lijmen. Want als je dat niet doet en je doet hem om je hoofd kan je bloem ervan afschieten.

Ik hoop dat het bij jullie is gelukt,  bij mij wel in ieder geval wel.

Zo ziet hij er uit:

20150626_212131_resized

xjes-Anne

5 gedachten over “Haarbandje

Geef een reactie

