Face night routine

Heey meiden,

Ik was laatst te slapen bij vriendinnen van mij en één van hen zei; oowh Anne je moet je avond routine op je blog zetten dus hier komt ie.

Om te beginnen heb ik vijf producten die ik gebruik. Vier daarvan gebruik ik elke dag en de ander wissel ik af.

Als ik mij ga klaar maken voor bed haal ik eerst mijn make-up er af. Dat doe ik met make-up remover van de etos. Daarna ga ik met reinigingsmelk aan de slag. Reinigingsmelk zorgt voor een intensieve reiniging van de huid. Dan pak ik mijn gezichts tonic. Gezichts tonic is eigenlijk bedoeld voor na de reiniginsmelk. Het verfrist je huid nog eens extra. Daarna gebruik ik mijn scrub, deze gebruik ik niet elke dag want dan overvoed je de huid en dat is niet helemaal de bedoeling ;). Ik gebruik deze scrub op maandag, woensdag en op zaterdag. Ik spoel het met lauw water af. Nadat ik mijn gezicht heb gescrubd doe ik nachtcrème op mijn gezicht.

xjes-Anne

4 gedachten over “Face night routine

Geef een reactie

