Nagels!

Heey meiden,

Ik wil echt al heel lang mijn nagels lakken maar daar had ik telkens het geduld niet voor.  Nu was het laatst in de avond zo warm dat ik dacht: “Laat ik mijn nagels maar gaan lakken.”

Ik vijl als eerst mijn nagels. Dat doe ik met een glas vijl. Ik heb de kleine versie.  Alleen is ie laatst gevallen en nu kapot 🙂 :

image

Dan gebruik ik een andere vijl. Deze maakt je nagels mooi glad. Deze vijl heeft 7 stappen en gaat van ruw naar glad. Waardoor ik het makkelijker vind om mijn nagels te lakken:

image

Dan ga ik mijn nagels lakken. Normaal gebruik ik ook basecoat en topcoat maar daar had ik het geduld niet voor 🙂 . Ik heb nagellak van de etos gebruikt. Het is hun eigenmerk en ik heb nummertje 05 gebruikt. Dit is mijn lievelingskleur en er zit in de nagellak kleine glitters:

image

Daarna haal ik de nagellak wat om mijn nagels heen zit weg met een een “Nailpolish Corrector Pen”. Deze heb ik bij de Kruidvat vandaan en ik vind hem zelf erg fijn werken.

image

Hieronder zie je wat ik in totaal dus gebruik:

image

Hieronder mijn resultaat:

image

xjes-Anne

2 gedachten over “Nagels!

Geef een reactie

