Apps die ik heel erg fijn vind

Heey meiden,

Ik heb een paar apps die echt heel erg handig zijn. Het gaat vooral over dingen die je kunt gebruiken voor school maar ook voor notities. Ik laat ook eventjes weten of de apps ook voor Apple te verkrijgen zijn, aangezien mijn mobiel met het besturingssysteem Android werkt.image

~Evernote~

In Evernote kun je notities maken, een to do list, je kunt er afbeeldingen in zetten en herinneringen. Kort om erg handig dus. Ik gebruik het vooral voor dingen die ik niet moet vergeten.

Evernote gratis ~ Android & Apple

image

~ClearFocus~

Ik vind het niet altijd even makkelijk om voor een lange tijd geconcentreerd te zijn. Er is bewezen dat een kind maar 25 minuten echt geconcentreerd kan blijven (ik weet niet of het waar is maar het zou de lessen wel korter maken, namelijk maar 25 minuten). Daarom heb ik nu deze app. Ik klik op start wanneer ik begin met leren en 25 minuten later piept ie en dan heb ik een pauze van 5 minuten. Deze app is eigenlijk gebaseerd op de app Promodoro voor het besturingssysteem IOS.

ClearFocus gratis ~ Android

image

~Swipes~

Deze app herinnert je aan bepaalde de dingen die je in de app heb gezet. Ik gebruik hem vooral voor het kijken welk artikel ik er wanneer op zet, en daar herinnert de app me dan aan.

Swipes gratis ~ Android & Apple

Dit zijn de apps die ik heel erg handig vind. Meta vind ik ook erg handig maar dat kent iedereen bijna wel.

xjes-Anne

Geef een reactie

