Hollandse verwenyoghurt?

Heey meiden,

Kennen jullie die reclame van Mona? Ik wel! Ik was laatst ziek en ik

kon niet zoveel eten omdat ik de dag ervoor acht keer heb overgegeven 😦 . Gelukkig is het niet zulk mooi weer in Nederland, anders was het nog lulliger geweest.

Zo ziet het toetje eruit:

blog mona

Ik heb maar een plaatje van internet afgehaald omdat de andere foto ineens heel wazig werd, en ik had hem op mijn telefoon al verwijderd 😦 .:
image

image

Wat ik mij afvroeg: “zullen er stukjes witte chocola in zitten?”. Nee er zitten geen stukjes witte chocola in. Eigenlijk vind ik dat wel fijn want ik ben niet de grootste fan van witte chocola. Ik vind dit toetje zó lekker ❤ . Echt een aanrader! Heb jij dit toetje wel eens geprobeerd? Zo ja laat in de reactie achter wat je er van vond.

xjes-Anne

3 gedachten over “Hollandse verwenyoghurt?

Geef een reactie

