Nikon d3200

Heey meiden,

Ik ben laatst naar de Mediamarkt & BCC geweest. Ik was al heel lang opzoek naar een spiegelreflex camera maar ja die zijn zo €400,- . Na ja dus ik heb negen dagen bollen gepeld en had nu dus genoeg geld 🙂 .

We zijn eerst bij de Mediamarkt geweest. Daar zagen we de Canon 1200D dus ik was helemaal gefocusd op de Canon 1200D. Later zijn we naar de BCC gegaan en na ja daar zagen we dezelfde camera maar dan €50,- duurder 😦 . Dus we wilden weg gaan toen een medewerker ons aan sprak en toen heeft ie ons de Nikon d3200 laten zien. En die heb ik dus gekocht 🙂 .

Hieronder twee foto’s: Eentje met mijn camera en eentje met mijn mobiel, gewoon om te kijken of er verschil is en wat dan.

Mobiel:

20150729_180520_resized

Camera:

DSC_0065

Ik ben heel erg tevreden over de camera. ‘S nachts maakt ie hele mooie foto’s waarvan je denkt: “Daar heb je licht voor nodig” maar dat is dus niet zo! Ook heeft ie hele mooie film kwaliteit. Met foto’s heb je zoveel opties dat ik gewoon nog niet alles weet. Maar voor de foto’s die ik tot nu toe heb genomen ben ik erg tevreden!

DSC_0002 DSC_0004 DSC_0017 DSC_0018 DSC_0053 DSC_0067

~Nikon actie?!~

Ja Nikon heeft nu een actie als je een camera koopt (tenminste wel bij mijn camera) krijg je alles erbij dus; Objectief 18-55mm, lader, kabeltje voor computer, kabeltje voor naar de tv, tas & een geheugenkaart van 8 GB.

Dan heb ik ook nog drie beschermlenzen gekocht met ieder een eigen functie. De een is tegen het beschremen van UV Straling de ander laat kleuren net wat mooier uitkomen dus groen groener,geel geler enz. en de laatste zorgt ervoor dat je bij licht geen verkleuringen krijgt dus bijv. bij tl licht. Alles past in mijn tas en daar ben ik zó blij mee want anders moet ik bijv. drie tassen mee moeten slepen in plaats van één.

Het enige nadeel is dat het boekje die de uitleg geeft over je camera in het Frans is. Nu spreek ik wel een paar simpele woorden Frans maar 230 bladzijdes… Nee sorry dat wordt het niet echt. Dus heeft mijn vader op internet de uitleg gevonden maar dan in het Nederlands 🙂 .

xjes-Anne

15 gedachten over “Nikon d3200

  1. super mooie foto’s, ik heb er zef ook wel eens over na gedacht een professionele camera te kopen maar vind het te duur. Nu ik die van jou zie word ik wel weer opgewonden, veel pleziier ermee ❤

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

