Beeld en geluid en OOTD#6

Heey meiden,

Misschien kennen jullie het wel, het museum Beeld en geluid. Het museum is in Hilversum en het is ongeveer een uur rijden.

DSC_0087

DSC_0119

We waren rond tien uur in het museum. Het museum is naast het Mediapark. In het museum krijg je een ring, met die ring kun je alle opdrachten doen, en dat zijn er behoorlijk wat! Als je binnenkomt zie je een héle grote muur vol met foto’s

beeld en geluid

DSC_0129

Ik heb het daar erg naar mijn zin gehad. Een achtervolging van flikken maastricht, met een bn-er op de foto, het nieuws in elkaar gezet en gepresenteerd, opgetreden, een opening en nog veel meer! ❤

DSC_0134 DSC_0135 - kopie-1_resized DSC_0145 DSC_0146 DSC_0147 DSC_0154 DSC_0156 DSC_0157

DSC_0170

DSC_0177

BenIkInBeeld2_thumb mijn_Samen+op+de+Foto_2015_07_30 mijn_Samen+op+de+Foto_2015_07_30 (1)

DSC_0187

Ik vind dit echt een aanrader! Ik adviseer dit aan alle leeftijd categorieën. Voor de kinderen zijn er dingen om te doen maar dat is ook leuk voor de oudere. En er is ook gewoon een gedeelte om te lezen en te bekijken

Dan nu nog even een OOTD#6 tussen door 🙂 .

DSC_0199 DSC_0201

DSC_0202

Tregging~ KIK €5,-

Peplum top~ H&M €15,-

Vest~ Clockhouse

Schoenen~ Scapino €24,99

xjes-Anne

4 gedachten over “Beeld en geluid en OOTD#6

Geef een reactie

