Back to school #2

Heey meiden,

Vandaag heb ik weer een back to school artikel voor jullie. Dit artikel gaat over mijn schoolschriften. Zoals jullie al weten vind ik het leuk om dingetjes op te pimpen en dat gaat nu ook weer gebeuren. Ik heb een paar setjes schriften bij de Hema gekocht. Het is een soort karton achtig kleurtje oftewel neutraal ;). Ik heb ook bij de Hema washitape gekocht ik heb vier rolletjes en dat is meer dan zat. Ook heb ik stempels en een stempel kussen gekocht, en voor sommige schriften etiketten.

Nodig:

  • Schriften
  • Magazines
  • Pritstift
  • Schaar
  • Stempels
  • Stempelkussen
  • Washitape
  • Fijnlijner
  • Permanent marker
  • Touw
  • Tape (geen plakband!)

DSC_0155

Pak een schrift en de washitape. Plak een stukje washitape naast de rug van je schrift op de voorkant. Om het netjes af te werken hou je een klein stukje over en plak je die aan de binnenkant van je schrift.                                                             Zo dus:

DSC_0015 DSC_0016

Pak de stempels en je stempel kussen. Nu ga je de naam van het vak stempelen op de manier zoals jij het wilt. Eigenlijk wilde ik ook nog stempels met hartjes sterretjes etc. Maar die kon ik niet vinden dus ik pakte een permanent marker en tekende een hartje onderaan het schrift.

DSC_0157

Pak het touw, washitape en de schaar. Doe een stukje washitape om het touw en plak die dubbel. Als die dubbel zit knip je er aan de onderkant vanuit de puntjes een driehoekje uit. Doe dit tot dat je je schrift rond kan.
Zo dus:DSC_0017Nu pak je de tape (geen plakband!) en je slingertje. Je doet je slingertje om je schrift en plak hem aan de binnenkant weer vast met tape.
Zo dus:DSC_0018

DSC_0154

Pak je magazines of print een paar leuke plaatjes uit van internet, schaar, pritstift en etiketten. Knip uit de magazines ruitjes ongeveer van gelijke grootte. Die leg je eerst op je schrift neer voordat je ze erop plakt. Kijk of ze goed liggen en of ze niet allemaal de zelfde kleur hebben.
Dan plak je ze op:
1436548935104

Nu pak je de schaar en knip je de stukken weg die NIET op je schrift zitten maar ernaast:

1436548935510

Dan plak je je etiket erop en schrijf je de naam van het vak op je etiket et voila!

Dit was mijn back to school#2 deze DIY is inspired by Jiami van www.lifespalsh.nl .

xjes-Anne

6 gedachten over “Back to school #2

Geef een reactie

