Chips maken?

Heey meiden,

Ik was laatst te logeren bij mijn achternicht. Het was die dag heel erg heet en daarom hebben we dus gezwommen in de zee (wel even uitzoeken of er nog algen zijn, je luchtwegen en je huid kan daardoor irriteteren!). Daarna zijn we op de trampoline gegaan.

DSC_0013

We hebben in een tentje geslapen, dat tentje had twee cabines waar net aan een matras in past. Wij vonden het niet zo gezellig om apart te gaan slapen. Het was heel gezellig in de tent en toen het eenmaal ging regenen werden we weer wakker en vielen we weer in slaap. We hebben er nog dik twee uur in gelegen voordat we gingen ontbijten. Later op de dag hadden we chips op, mijn achternicht Jeanne zei: “Het lijkt mij zo leuk om zelf chips te maken!”, waarop ik zei: “Mij lijkt het ook super leuk!”. En toen zei ze: “We gaan zelf chips maken!!”. We hebben het recept van smulweb. We hebben twee ladingen gemaakt de eerste was grotendeels verbrand dus dat konden we weg gooien. De tweede lading was heel erg lekker!

DSC_0084

We hebben er ook nog chilisaus bij gemaakt, zodat het wat meer ‘bite’ kreeg. Daarna zijn we weer op de trampoline gegaan, en heb ik de barani geoefend. Nu kan ik hem!!! Ik kan het filmpje niet in dit artikel krijgen dus hier de link.

We gingen rond tien uur weer weg. Het was echt heel gezellig!<3

xjes-Anne

12 gedachten over “Chips maken?

Geef een reactie

