Back to school#4

Heey meiden,

Dit back to school artikel gaat over mijn make-up tasje. Kennen jullie dat als je gaat gymen dat je je deo vergeet of dat je haar vet is, droge lippen of klitten in je haar? Daarom heb ik een make-up tasje dat ik in mijn kluis leg en dat als ik hem nodig heb kan pakken.

Mijn make-up tasje is best wel een beetje ugly maar alles past erin!

DSC_0183

In mijn make-up tasje zit een:

~Deo~

DSC_0184

(Hema)

Ik liep er toevallig tegenaan en ik dacht: “Dat is eigenlijk wel handig hoef ik niet te lenen omdat ik mijn deo van thuis ben vergeten”.

~Droogshampoo~

DSC_0186

(OP=OP Shop)

Ik heb het niet vaak dat mijn haar vet is op school, maar als je soms wakker word denk je: “Ik hoef het nog niet te wassen”. En dan in de loop van de dag wordt het toch vet.

~Handgel~

DSC_0185

(Action)

Je kan natuurlijk kun je gewoon je handen wassen maar soms sta je bij je kluis of ergens anders en dan plakken je handen ineens. Dan is dit super handig.

~Mascara~

DSC_0188

(Beverwijkse Bazar oftwel Zwarte markt)

Kennen jullie dat als je naar school fiets en het heel hard regent en dat dan je mascara niet uitloopt, maar boven je ogen gaat zitten en dat je mascara niet gelijk zit? Ik heb er echt een hekel aan. Dus daarom de mascara.

~Kiss care love~

DSC_0192

(Kruidvat)

Een fijne lipbalm van Essence. Je hebt wel eens dat je lippen droog zijn en dat je thuis bent vergeten lipbalm op te doen.

~Haar elastiekjes~

DSC_0193

(DA)

Meestal heb ik een elastiekje om mijn pols. Maar als ik die vergeet heb ik er altijd nog eentje bij me.

~Borstel & spiegeltje~

DSC_0194

DSC_0195

(Hema)

Ik heb er een hekel aan als er veel klitten in mijn haar zitten dus daarom deze.

Dit is alles wat er in mijn make-up tasje zit. Ontbreekt er volgens jou nog wat of wil je wat kwijt? Laat het in de reacties achter of mail me> diy4rnb@hotmail.com.

xjes-Anne

9 gedachten over “Back to school#4

Geef een reactie

