First day of school

Heey meiden,

Voor mij is school alweer begonnen 😦 . Ik moest 18 augustus mijn boeken halen en de dag daarop weer naar school. Mijn dag ziet er dan als volgt uit. Ik ga rond 06.25 mijn bed uit dan kleed ik mij aan en doe mijn make-up en mijn haar. Daarna ga ik naar beneden om mijn ontbijt te maken en te eten ❤ . Dan ga ik weer naar boven om mijn tanden te poetsen. Ik maak mijn tas de avond daar voor al klaar en smeer mijn brood ’s avonds want dat scheelt mij weer vijf tot tien minuten. Ik ga rond 07.20 de deur uit en wacht op mijn vriendinnen Judith en Sarah tot 7.30. Dan fietsen we richting school. Zij zitten op een andere school dan ik dus splitsen we uiteindelijk op. Dan kom ik langs mijn andere vriendinnen Micki & Nina (Nina heeft ook een blog zeker een kijkje waard). Vanaf daar is het nog een kwartiertje fietsen en dan zijn we op school.

Mijn eerste lesdag was op een woensdag. Ik had al mijn boeken dinsdag al gekaft, daar ben ik nu zó blij mee! Goed, ik kwam woensdag op school vet hyper zoals altijd 🙂 . En ik ga zo naar mijn kluisje en ik kijk op mijn rooster bij woensdag, heb ik al mijn boeken voor dinsdag meegenomen. Oh dat is zo’n hel, het klinkt misschien stom maar ik heb vorig jaar geen aantekeningen gehad en dat wil ik graag zo houden en anders zouden dat er gelijk drie zijn (sommige boeken kwamen met mijn rooster voor woensdag overeen). Dus ik helemaal boos. Mijn eerste les van die dag was FLE (Fast Lane English) en daar heb ik een hele leuke & aardige docent en die vond het goed als ik die les zou regelen dat ik mijn goede boeken toch nog kreeg. Ik heb dus mijn vader gebeld en die was zo lief om naar mijn school te rijden om mijn boeken te komen brengen❤. Dus toen ben ik dit schooljaar alsnog goed begonnen 🙂 <3. De rest van de dag was echt super ik heb een enorm leuke klas en heb mijn vriendinnen na zes weken (echt gewoon te lang 😦 ) weer gesproken❤. Na school ben ik met Micki, Nina & Isis huiswerk gaan maken en op de trampoline geweest. Ik kon laatst nog de barani en het lukte vandaag ook nog maar toen viel ik van de trampo af, echt te grappig en het deed geen pijn dus happy me!

Hoe zag jouw eerste schooldag eruit of moet je nog beginnen?

xjes-Anne

8 gedachten over “First day of school

Geef een reactie

