A week with me #1

Heey meiden,

Ik had laatst een enquête geplaatst en daar uit bleek dat jullie een week overzicht wel leuk zouden vinden dus hier komt ie dan!

Maandag had ik tot het zesde uur (14.20u), we hadden die dag niet veel huiswerk opgekregen maar ik wilde het op school al af hebben zodat als ik thuis kwam gelijk weer door kon met het editten van een video voor mijn YouTube kanaal (ben er hard mee bezig en hoop hem snel af te hebben). Dus ik kom thuis en moet leren voor muziek, Duits, wiskunde & Frans.  Eerst maar eens begonnen met muziek want dat had ik dinsdag en daarna door met Duits, Frans & wiskunde. Nu hoef je voor wiskunde niet heel veel te leren, maar het is wel handig dat je alles weet en in ieder geval dat je weet wat je moet doen. Toen ben ik mijn video gaan editten alleen loopt mijn laptop telkens vast en wil die mijn video niet opslaan….. Later moest ik oppassen toen heb ik Frans & Duits geleerd. Daarna weer aan mijn video begonnen maar precies hetzelfde verhaal 😦 .

Dinsdag had ik dus muziek en een hele kleine toets voor Frans.Voor muziek heb ik een 8,5 en voor Frans heb ik nog geen cijfer 😦 . ‘S middags heb ik weer geprobeerd mijn video te editten maar het lukte weer niet P:p( .

Woensdag had ik geen toetsen YES!! Die middag ben ik met Nina gaan leren voor Duits. Toen we die een beetje wisten zijn we op de trampoline gegaan 🙂 .Die avond kreeg ik mijn ladekast 🙂 YEEY!! Die heb ik rond 22.00u nog even snel gevuld met al mijn kleren.

lade kast a week with me #1

In de herfstvakantie wordt mijn kamer geverfd en ik heb echt alles al in mijn hoofd hoe ik het wil hebben. Ik ben er echt super blij mee want ik wilde hem zo graag echt WAUW. 

Donderdag had ik dus mijn Duits SO ( daarvoor heb ik trouwens een 10 🙂 ). ‘S middags moest mijn kies getrokken worden maar ik dacht ik eet wel wat nadat ie getrokken is….. Wat de tandarts zegt: ‘Je mag twee uur niks eten of drinken en je moet je gebit voor een half-uur op elkaar houden 😦 . Daar ging mijn eten….. En oh wat had ik een honger echt…… Na twee uur te moeten wachten kon ik dan eindelijk wat gaan eten maar ja, ik mocht alleen maar wat vloeibaars eten dus hadden we Almhof gekocht zodat ik wel wat lekkers kon eten. ‘S avonds moest ik oppassen en daar heb nog een restje van mijn Almhof opgegeten.

Vrijdag had ik dus de wiskunde toets. We hadden een blokuur en het eerste uur mocht je nog alles even doornemen en het tweede uur hadden we de toets. Ik had er een best goed gevoel over maar uit mijn cijfer blijkt dat dat niet helemaal klopt…. Mijn cijfer is namelijk een 5,7 nu is dat natuurlijk geen onvoldoende maar het is ook niet waarvan je zegt jeetje wat ben je goed in wiskunde. ‘S avonds had ik keeperstraining en daarna mijn normale training (van voetbal).

Zaterdag moesten we rond 13.30u spelen we moesten gelukkig thuis, dat vind ik altijd wat fijner 🙂 . We hebben 0-8 verloren maar ja als je je best doet kun je het niet veel beter maken en ik ben trots op mijn team! ❤ Die avond hebben we de film The Bodyguard gekeken, echt een aanrader!

Zondag heb ik dit artikel en nog een paar andere geschreven, yeey 🙂 ! Ook ben ik nog met mijn ouders en mijn honden (Kees en Jan) naar Medemblik geweest daar hebben we over de dijk gelopen en een lekker ijsje gehaald ❤ .

DSC_0124

DSC_0125

DSC_0128

DSC_0130

DSC_0131

DSC_0319 DSC_0323

(Citroen & Mango)

DSC_0321

xjes-Anne

6 gedachten over “A week with me #1

  1. Leuke foto’s heb je gemaakt daar in Medemblik. Had jij serieus een 10 voor je Duits SO. Wow. Wiskunde valt niet mee. Daar weet ik alles van, want dat was zo’n beetje m’n slechtste vak. Dan was ik blij als ik een 5 gehaald had en geen 3. Ik ben erg benieuwd hoe jouw youtubekanaal gaat worden, maar als ik je foto’s zo zie, gaat dat ook wel goedkomen met je filmclips.
    Groetjes, Ben.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

