Lip care

Heey meiden,

Ik weet niet of jullie dit doen maar ik doe het echt altijd! Als ik mijn tandenpoets poets ik ook mijn lippen, maybe it’s a little bit strange maar oké zo heeft iedereen wel iets toch? Het is gekomen doordat ik er een artikel over las. Het helpt tegen losse velletjes en zorgt voor een betere doorbloeding waardoor je lippen ook roder worden. Het eerste helpt echt! Ik heb geen last van losse velletjes, maar dat tweede…. Het zal vast goed zijn voor de doorbloeding maar of je er rodere lippen van krijgt? Ik zie bij mij het verschil niet. Ook gebruik ik Baby-Lips!! Wat ik echt de fijnste lipbalm vind dat ik tot nu toe heb gebruikt. Ik heb er dan ook een stuk of tien (oeps beetje verslaafd ❤ ). Sommige mensen gebruiken ook een scrub voor hun lippen maar dat vind ik niet echt fijn en wat ik doe geeft eigenlijk hetzelfde effect toch?

xjes-Anne

Geef een reactie

