Chat

Verstrikt

Heey meiden,

Vandaag weer een review over een boek en dat boek heet verstrikt. Zo ziet het boek eruit:

DSC_0014

Het boek is geschreven door Mel Wallis de Vries. Het gaat over twee meisjes, eentje van hen wordt wakker en ligt in zwart. Ze wilt zich bewegen maar dat lukt niet, wakker worden lukt ook niet. Haar vriendin maakt in tussen tijd heel veel dingen mee. Ik ga niet te veel zeggen over dit boek want dan is ie niet meer leuk om te lezen omdat dan de meeste spanning er al van af is. Wat ik wel wil zeggen is: Hou je van spannende boeken wat ook wel weer zielig is? Dan is dit boek echt wat voor jou.

Het boek is op een hele leuke manier geschreven. Je leest zegmaar in twee personen dus de ene keer ben je Lara en de andere keer ben je Maud. Ik zelf vind dit boek erg fijn om te lezen en het verhaal was makkelijk te volgen. Ik ben heel erg benieuwd naar andere boeken van Mel Wallis de Vries dus ga ik nog even andere boeken zoeken ❤ .

xjes-Anne

2 gedachten over “Verstrikt

Geef een reactie

