Chat

57 F Larome Paris

Heey meiden,

Sinds kort werk ik samen met de webshop D-Shop. Ik zal jullie even uitleggen wat ik dan moet doen en ik zal wat vertellen over D-Shop zelf.

~Over D-Shop~

De luchtjes die D-Shop verkoopt zijn al bekend in Portugal, Spanje en andere landen en is nu ook bezig in Nederland. De webshop verkoopt vooral luchtjes maar ook andere artikelen zoals; Scheermesjes, opzetborstels (voor elektrische tandenborstel 😉 ), mini’s enz.. Het merk van de parfums heet Larome Paris. Bij Larome Paris willen ze alle luxe geuren beschikbaar maken voor iedereen dus dat een luchtje ook gewoon betaalbaar kan zijn wat vaak niet het geval is 😦 . Je hebt dan zeg maar merken zoals; Chanel, Yves Saint Laurent, Dolce en Gabbana, Thierry Mugler, Paco Rabanne, Ralph Lauren enz..

Nu proberen ze de luchtjes door middel van de zelfde grondstoffen en het zelfde recept te evenaren met die van het originele luchtje! Net zo goed als het originele merk, alleen dan stukken goedkoper. Nu moet ik wel zeggen dat het luchtje er dan wel minder spectaculair uitziet en dat elk luchtje er hetzelfde uitziet, maar dat maakt het merk juist zo goedkoop. Er hoeft dus geen en tijd en geld in de ontwerpen te worden gestopt. Alle luchtjes van Larome Paris zijn eau de parfum, wat ik erg fijn vind want dan blijven ze wat langer zitten!! Je krijgt bij iedere bestelling een gratis artikel (deze artikelen kun je vinden onder de categorie: Gratis) en bij een bestelling boven de €50,- zelfs twee. De verzend-en retour kosten zijn altijd gratis. Ieder parfum heeft een code die voor het originele merk staat, dus in dit geval 57 F staat voor Manifesto Yves Saint Laurent.

Het prijzentabel:

100 ml. – €27,50

50 ml. – €22,50            

~Wat ik moet doen~

Mijn taak is eigenlijk gewoon lekker luchtjes reviewen ❤ . Het fijne is dat ik een leuk artikel heb (vind ik tenminste zelf, jullie?) en dat D-Shop reclame krijgt en bovendien ik heb weer luchtjes erbij die echt heerlijk ruiken!!

Goed, genoeg informatie over D-Shop en over wat ik moet doen. Nu ga ik jullie mijn eerste luchtje van hun laten zien ❤ .

~Het luchtje & de geur~

DSC_0378DSC_0339DSC_0376

Het uiterlijk wat je normaal hebt bij een sample van de Douglas (daar zit een hoesje omheen), is in dit geval niet zo maar er zit wel een leuk patroon op! Ik vind het patroon dan ook erg fleurig ❤ .

De geur is erg fris aan het begin en wordt langzamer hand zoet. I love it ❤ . Laatst schreef ik dat ik steeds meer van zoete luchtjes ga houden en deze helpt me daar heel erg mee hij ruikt zó lekker!! Ik zou het beschrijven als vanille en bloemen het is zo’n lekkere geur dat ik heel de tijd naar mijn pols grijp om eraan te ruiken!!

~Noten~

  • Topnoten: Bergamot, groene noten en zwarte bes.
  • Hartnoten: Arabische jasmijn en lelietje-van-dalen.
  • Basisnoten: Cederhout, sandelhout, tonkaboon en vanille.
 

Zelf vind ik de zwarte bes en vanille erg naar boven komen (ook al ruik ik op het moment niet zo goed, weer verkouden 😦 ).


Dit was het alweer, ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden! Het was natuurlijk ietwat anders doordat ik even een uitleg gaf van D-Shop en over wat ik moet doen. Ik heb ook nog een kortingscode voor jullie!! Hiermee kun je 5% korting krijgen, deze kun je invullen bij het bestellen van jouw artikel! De kortingscode is: loanne5 <- die dus!!

xjes-Anne

5 gedachten over “57 F Larome Paris

Geef een reactie

