Chat

Mijn favoriete seizoen!

Heey meiden,

favoriete 2 favoriete 3 favoriete 4 favoriete5 favoriete6 favortiete1 favoriete7favoriete8 favoriete9favoriete10 favoriete11favoriete12 favoriete13 favoriete14favoriete15 favortiete16

De herfst komt eraan en nu leek het mij leuk om een paar punten neer te zetten waarom ik de herfst zo leuk vind!!

Ten eerste de herfst is niet zo slecht! Ik ben in dit prachtige seizoen jarig (05 oktober) ❤ !

Je kan lekker onder een fleece deken zitten met ‘WARME CHOCOLADE MELK!!’ Het is heerlijk knus als je in je bed ligt en je hoort de regen tegen je raam. Het is het perfecte weer om film te kijken, buiten is toch niet zoveel te doen, aangezien bijna iedereen binnen zit…. Terwijl je prachtige foto’s kan maken in dit seizoen. Ook vind ik het heerlijk om in de herfst met m’n honden te lopen het is zo leuk om te zien hoeveel plezier ze hebben dat al die blaadjes omhoog vliegen en dat ze er door de blaadjes heen lopen te banjeren, ook al vind ik dat ook ge-wel-dig!! En dan nog de leuke outfits die je in de herfst kan dragen, meerdere laagjes of een lekker dikke sweater of een lekker dik vest, het kan allemaal!!

En natuurlijk zijn er ook minder leuke dingen maar die zorgen ook weer voor de leuke dingen zoals; Als het regent als je op de fiets zit, ja dat is niet het leukste wat er is! Maar het is wel weer lekker om dan als je thuis bent je warme kleren aan te trekken. En ja de wind…… In de herfst staat er nu eenmaal wat meer wind maar dat zorgt er wel weer voor dat de mooie blaadjes op de grond vallen. En ja het wordt wat kouder maar, ik vind het altijd leuk om een muts, sjaal en handschoenen aan te trekken dat is zó lekker warm!

Kijk zoveel redenen zijn er helemaal niet om de herfst stom te vinden. En eerlijk is eerlijk de foto’s die worden genomen vind ik echt ge-wel-dig! Daarom ga ik ook deze herfst een keer heel vroeg mijn bed uit en heel vroeg naar school en dan neem ik mijn camera mee en ga ik mooie foto’s maken. Ik had vorig jaar al allemaal mooie plaatjes gezien maar toen had ik nog geen goede camera en nu wel dus daar kijk ik erg naar uit!

xjes-Anne

2 gedachten over “Mijn favoriete seizoen!

Geef een reactie

