Chat

It’s my birthday!!!

Heey meiden,

Vandaag ben ik jarig, yeey (14 jaartjes)!! En vandaag ga ik met alle 2e klassers die FLE (Fast Lane English) doen naar Bath een plaatsje in Engeland. Het punt is dus dat ik nu al in de bus zit en dat ik dus al kwart over vijf s’ochtends moest verzamelen. We moeten eerst vier en een half uur met de bus reiden, dan met de bus in de trein, in een tunnel en verder weet ik het eigenlijk nog niet…. Ik slaap vannacht met mijn groepje wat nog niet helemaal vast staat in een gastgezin. Het lijkt me heel erg gezellig! In Bath gaan we heel veel dingen doen en dat ga ik nu zegmaar vertellen met een plaatje erbij.

~The Abby~

bath-abbey

Dit is ons meeting punt. Elke ochtend zien wij elkaar hier weer. Ook mogen we natuurlijk voor ons zelf nog even door Bath heen lopen. Ze hebben daar een Primark een Abercrombie en natuurlijk nog veel meer dus wij gaan ook nog even shoppen en we zouden daar ergens nog wat lekkers kunnen kopen <3.

~Wells Cathedral~

kathedraal bath

Ook gaan we dit mooie kathedraal bezoeken. Ik zelf kijk hier heel erg naar uit!! Dit is een heel oud kathedraal en ik vraag me echt af hoe het er van binnen uit ziet.

~Roman Bath’s~

roman baths1

Ik wil zo graag het water aanraken, alleen is dat heel smerig want het is stilstaand water dus….. Maar er is ook een klein stroompje en die ga ik dus wel aan raken 🙂 . Hier mag je voor je zelf bepalen waar je naar toe gaat dus dat wordt hoe dan ook super leuk!

 ~Stonehenge~
stonhenge1stonehenge2

Aaaaah!!!! Dit vind ik zo ontzettend gaaf en ik heb hier zoveel zin in!! Die stenen zijn echt reusachtig.

Nu hebben jullie al een voorproefje gehad van wat ik allemaal ga doen. Ik ga proberen om zoveel mogelijk te vloggen voor mijn YouTube kanaal: -LIFEOFFANNE-.

xjes-Anne

6 gedachten over “It’s my birthday!!!

Geef een reactie

