Chat

OOTD #7

Heey meiden,

Vandaag heb ik een  weer OOTD voor jullie. Het is al een tijdje geleden dat ik een OOTD heb geplaatst maar ik was laatst toch bezig met foto’s maken en toen dacht ik: ‘Ik maak wel gelijk outfit foto’s!’.

Wij moesten laatst naar een verjaardag maar al mijn spijkerbroeken zaten in de was dus ging ik maar voor een tregging. Het was die dag best lekker weer maar ook wel weer wat winderig. Als ik het wat warmer had deed ik mijn vest uit en als ik het koud had trok ik hem weer aan of ik deed mijn jas erover heen.

img1442857336804_resized img1442857475341_resized

Ik vind dit een lekkere outfit als het niet te warm is maar ook niet te koud, het is gewoon net goed. Wat ik ook leuk vind is dat als ik dat shirt draag zonder een vest eroverheen, zit er bij mijn schouders gaas en dat vind ik er echt super tof!

Tragging~ H&M €10,-

Shirt~ V&D

Vest~ H&M

Schoenen~ House of Shoes €25,-

xjes-Anne

3 gedachten over “OOTD #7

Geef een reactie

