Chat

Modern Muse le rouge Estée Lauder

Heey meiden,

Ik heb vandaag alweer een review voor jullie. Ik vind het erg leuk om te doen want zo krijg je een beetje een beeld van wat je lekker vindt en als je dan jarig bent weet je wat je moet vragen 😉 .

~Het uiterlijk~

DSC_0354 DSC_0355 DSC_0356DSC_0358

Ik vind dit hoesje een beetje apart en het valt bij mij niet in de smaak. Ik vind dat strikje een beetje truttig overkomen en ik vind de geur dan ook niet bij het uiterlijk passen.

~Het luchtje & de geur~

DSC_0362

Het luchtje ruikt erg fris maar is zeker niet mijn favoriet ik vind dit geurtje echt een beetje ja…. Ik heb er eigenlijk niet echt een woord voor, wat best wel apart is want ik heb altijd wel iets te zeggen 🙂 . Aan het begin vind ik het echt vreselijk ruiken maar al snel wordt de geur wat aangenamer. Maar alsnog blijft het niet mijn favoriet.

Het kleine luchtje vind ik er ook erg saai uitzien en ja…. Ik ben gewoon geen fan van dit luchtje.

Modern muse le rouge review

Ook de grotere variant vind ik niet erg mooi, toch vind ik de strik ook wel weer wat hebben maar ik blijf het toch een beetje truttig vinden, zonder die strik zou het er veel mooier uit zien vind ik zelf.

Wat vind jij van dit luchtje?

xjes-Anne

Een gedachte over “Modern Muse le rouge Estée Lauder

Geef een reactie

