My favorite outfit item

Heey meiden,

Vandaag heb ik voor jullie een artikel over wat mijn favoriete kledingstuk is.

Eigenlijk is mijn favoriete kledingstuk een vest. Maakt niet uit wat voor een maar je kan je outfit daardoor zo’n andere draai geven. Het hoeft niet persé een echt vest te zijn maar het kan ook gewoon een colbert zijn of een soort trui met een

héle grote V-hals, daar kun je dan weer een leuk hempje of shirt onder aan doen. Overigens kun je met een een ketting ook wat anders maken van je outfit, het probleem is alleen dat ik niet echt veel kettingen heb…..

vest1 vest2 vest3 vest4 vest5

De vesten van hierboven vind ik echt heel tof en zou ik heel graag willen hebben!!

Ik zelf ben vooral fan van de wat langere vesten, maar een wat kortere moet je ook wel in je kast hebben. Ik heb nu een heel fijn vest van het Clockhouse (is een collectie van de C&A) deze is ook lang, I love it ❤ . Deze vind ik het lekkerst zitten en kun je makkelijk matchen ❤ .

xjes-Anne

6 gedachten over “My favorite outfit item

Geef een reactie

