The old schoolbags

Heey meiden,

Ik heb van die ouders die de schooltassen van vroeger helemaal geweldig vinden. Nu vroegen ze vorig jaar of ik er één wilde maar ik zei nee. Nu zijn we een jaar verder en vind ze toch best wel leuk. Ze zijn er in de oude versie:

vintage schooltas 1 vintage schooltas 2

Maar er ook in de nieuwe versie met pastel tinten of neon:
New schoolbags1

New schoolbags2New schoolbags3

Ik wilde eerst een nieuwe kopen maar ik ben momenteel aan het sparen voor mijn telelens van  €140,- Dus had ik besloten om verder te gaan zoeken naar eentje van Marktplaats. Maar daar waren ze ook al €40,- . Toen kwam mijn vader aanzetten met zijn tas en ik dacht die kan ik morgen wel gebruiken. Maar ja ik kan hem natuurlijk ook gewoon gaan gebruiken voor schooltas. Dus dat doe ik nu en ik vind hem super leuk! Het enige nadeel is dat ie niet zo’n lang hengsel heeft zoals die nieuwe van hierboven dus gebruik ik nu eentje van mijn oude schooltas maar als ik mijn tas dan open doe valt ie op de grond dus dat is niet echt handig…. Ik zou nog steeds wel een nieuwe willen hoor maar die oude hebben iets wat de nieuwe niet hebben, ik weet niet wat maar ik vind de oude dus leuker ook al vind ik de blauwe van hier boven wel echt hét toppunt ❤ ! De tas die ik nu gebruik is dus al 30 jaar oud en ik vraag mij af hoelang die nog meegaat. Op mijn school zie je er nu ook steeds meer, dus ik vraag me af of dit een nieuwe/oude trend wordt. Oh ja, de tas is nu al kapot door dat lange hengsel 😦 . Sorry pap ❤

Zouden jullie met zo’n tas naar school gaan?

xjes-Anne

6 gedachten over “The old schoolbags

Geef een reactie

