A new room?

Heey meiden,

Jaaa!!!! Mijn kamer wordt verandert yeeey! Dit doen we in de herfst vakantie en ik heb er heeeel veel zin in. Ik laat jullie later zien hoe het er eerst uit zag en hoe het dan is. Op dit moment

zit er al een grijze laag op mijn muur en op mijn deur weer een witte laag. Ik wil jullie heel graag laten zien hoe het eruit ziet maar dat doe ik lekker niet 🙂 . Want dan kan ik jullie een heel proces laten zien en dat vind ik leuker 🙂 . Ik zelf ben heel erg benieuwd hoe het eruit komt te zien dus ik ben echt heel erg benieuwd.

xjes-Anne

5 gedachten over “A new room?

Geef een reactie

