Chat

20 F Larome Paris

Heey meiden,

Vandaag heb ik weer een review voor jullie van de D-Shop. Als je mijn post nog niet hebt gelezen van mijn vorige luchtje van D-Shop weet je nog niet echt wat het is dus zou ik hier klikken en dan weet je wat D-Shop is en wat ik er mee te maken heb.

~Het uiterlijk & de geur~

  DSC_0123

DSC_0124

Om te beginnen staat de code 20 F voor de naam en het merk ‘Ralph Lauren met Ralph’. Het uiterlijk vind ik

 minder leuk dan de vorige die ik heb gereviewd, die was namelijk paars. Ik denk dat het komt omdat ik deze kleur groen niet zo mooi vind ik vind het printje wel leuk maar de kleur niet zo.

De geur is heel anders dan de vorige, ook al is het een vrouwen luchtje ruikt het aan het begin naar een mannen luchtje. Dat komt waarschijnlijk door de topnoten want daarna wordt ie veel aangenamer. Ik zelf ben echt heel erg gaan houden van zoete luchtjes, dus het is ook wel weer even wennen een wat frisser luchtje wat alsnog wel een beetje zoet ruikt.

~Noten~

♥ Topnoten: Appelblad, mandarijn en schijnhulst (osmanthus).

♥ Hartnoten: Boronia, fresia, lindebloesem en magnolia.

♥ Basisnoten: Iris, witte lelie en muskus.

Ik ken echt geen van deze ingrediënten, behalve de mandarijn dan 😉 . Ik zelf vind het een unieke geur en dat vind ik wel leuk want je hebt ook geuren die op elkaar lijken.

Dit was mijn artikel alweer. En niet te vergeten de kortingscode> loanne5 !! Waarmee je 5% korting hebt.

xjes-Anne

7 gedachten over “20 F Larome Paris

Geef een reactie

