Chat

I try Eos!

Heey meiden,

Vandaag heb ik het over Eos. Deze heb ik in Engeland gekocht en was  £6,50 (€8,84), normaal is een Eos in Nederland €10,- dacht ik dus was dit goedkoper 🙂 .

EOS DSC_0111 DSC_0112 DSC_0113

Het is de Eos pomegranate & raspberry. Het is de eerste Eos die ik heb en ik vind hem héél erg lekker ♥. Nu moesten we vorige zaterdag voetballen en toen had een teamlid van mij een nep Eos. Dus ik vroeg of ik die mocht proberen en dat mocht. De nep Eos is gemakkelijker aan te brengen maar vind ik er minder leuk uit zien maar het scheelt wel qua geld want die nep Eos is maar €3,- .

xjes-Anne

4 gedachten over “I try Eos!

Geef een reactie

