Chat

My burberry – Burberry

Heey meiden,

Vandaag heb ik weer een review voor jullie. Dit luchtje heb ik al een paar weekjes liggen om te reviewen, maar ik kwam er maar niet aan toe. Dus hier komt ie dan!

~Het uiterlijk~

DSC_0099DSC_0101

Ik moest even wennen aan dit hoesje want het was zegmaar een soort doosje, normaal is het een soort boekje dus vind ik het wel leuk. Het is heel simpel en ik wist dus ook niet zo goed wat ik ervan kon verwachten.

~Het luchtje & de geur~

DSC_0103DSC_0105DSC_0104

Toen ik  het hoesje zag dacht ik dit zal vast een heel simpel luchtje zijn. Maar dat is niet zo! Het lijkt namelijk alsof het glas een goud tintje heeft, of het is het vloeibare in de verpakking (sorry ik wist even geen duidelijke naam zodat niet alleen ik het begrijp maar ook jullie♥). De geur van het luchtje is fris en zoet tegelijk. Ik weet het niet echt maar ik vind het in ieder geval een perfect luchtje voor het najaar!

myburberryDit is de grotere variant. Ik vind dat dit luchtje zegt van ‘hé zie mij chic zijn’. Ik vind het gewoon een heel mooi luchtje en hij rijkt ook echt heerlijk.

xjes-Anne

Geef een reactie

