Chat

73 F Larome Paris

Heey meiden,

Vandaag alweer een nieuwe review over D-Shop. Deze reviews zijn altijd een beetje anders dan mijn andere reviews over luchtjes van Douglas. Ben je voor het eerst op mijn blog? Dan zou ik als ik jou was even naar mijn eerste blogpost over D-Shop gaan.

  ~Het uiterlijk & de geur~
DSC_0118DSC_0119

73 F staat voor de naam en het merk ‘Thierry Mugler met Alien’. Ik vind het uiterlijk van dit luchtje helemaal bij de geur passen. Lekker vrolijk 🙂 . De geur vind ik lekker zoet! Aan het begin is ie wat sterker en zit er nog een fris tintje bij maar daarna wordt ie weer zoet met een vleugje van vanille. Ik vind dit luchtje echt heel erg lekker!

~Noten~

Topnoten: Jasmijn, mandarijn en oranjebloesem.

Hartnoten: Houtachtige noten, cashemeran.

Basisnoten: Amber en vanille.

Nou ja, dit was het alweer 😦 . Vergeet niet de kortingscode van 5% de code is: loanne5 ← die dus.

xjes-Anne

2 gedachten over “73 F Larome Paris

Geef een reactie

