Moedervlek weggehaald?

Heey meiden,

Vandaag heb ik een artikel voor jullie over mijn moedervlek. Wauw echt raar, ik hoor jullie gewoon denken van: ‘Wat gaat mij dat aan?’.

Sinds mijn geboorte heb ik een grote moedervlek op mijn rug. Hij werd steeds groter dus zijn we er ook wel eens mee naar de huisarts geweest om te kijken of ie kwaadaardig was. Nee was het antwoord, alleen maar mooi natuurlijk tot afgelopen zomer.

In de zomervakantie ben ik (natuurlijk) gaan zwemmen in het dorpszwembad De Spetter. We waren klaar met zwemmen en ik weet niet of jullie dat kennen een bh met op de achterkant kruislinks zodat ie beter blijft zitten. Maar dat haakje van die sluiting was onder mijn moedervlek geschoven dus zeiden een paar kinderen tegen mij: ‘Anne je hebt een rode vlek op je shirt’. Ik gewoon midden op straat mijn shirt uitgetrokken en toen bloede mijn moedervlek. Toen hebben we een afspraak bij de doktor gemaakt en toen zei hij we maken een afspraak om hem weg te laten halen. En dat is dus woensdag gebeurt.

Nu moest er gelijk een gaasje op dus heb ik de wond nog niet gezien. Van het weekend gingen we het gaasje weghalen. Ik wilde mijn wond heel graag zien dus heeft mijn moeder er een foto van gemaakt. Het is heel rood op mijn rug want daar zat eerst tape om het gaasje. Het ziet er heel smerig uit maar ik hoop dat het er later weer een beetje normaal uit ziet.

xjes-Anne

Geef een reactie

