This was the weekend

Heey meiden,

Wij hebben deze weken lekker veel toetsen 😦 . Dus was mijn weekend ook weer lekker druk.

Zaterdag voetbal ik altijd met mijn team Mc1 (we staan inmiddels helemaal onderaan in de competitie, maar wij winnen wel met het hoogste aantal tegen doelpunten 🙂 ) bij ons

op de site stond dat we om 12.00u moesten spelen maar bij de tegenpartij stond dat we 14.00u moesten. Wij waren al omgekleed toen er tegen ons werd gezegd dat de wedstrijd niet doorging. Wij ons alweer omkleden, wordt ons verteld dat de wedstrijd toch nog wel door gaat. Normaal sta ik op keep maar mijn moedervlek deed te veel pijn dus durfde ik niet te keepen om te voorkomen dat mijn moedervlek zou openscheuren. Deze wedstrijd hebben we verloren met 13-0. Daarna moest ik naar opmeer om wat te kopen voor mijn kamer, hij is bijna af maar mijn fotolijsten en spiegels hangen nog niet dus daarom nog geen resultaat op mijn blog. S’avonds ging ik met mijn ouders de film ‘Friends with bennefits’ kijken, soms werd ik een beetje stil om dat het een beetje raar was en soms moest ik heel hard lachen. Toen ging ik rond 23.40u naar bed.

Zondag ging mijn wekker gewoon af rond 08.30u. Dit deed ik zodat ik genoeg tijd had om te leren en alles. Ik moest huiswerk maken en een powerepoint maken en uitprinten. Daar ben ik de halve dag mee bezig geweest (maandag viel dat lesuur uit dus had ik mijn tijd beter kunnen besteden aan wat anders…). We zouden eigenlijk naar de Ikea gaan, maar dat ging niet door vanwege de dichte mist, het was maandag ook nog heel mistig maar nu niet meer of in iedergeval minder. Na al het leren ben ik even aan mijn blog gegaan. Twee video’s opgenomen en blogposten geschreven. Mijn ouders zeggen weleens: ‘Je moet ook vrijetijd hebben hè’. Maar ik vind bloggen zo leuk dat ik dat gewoon zie als vrije tijd. Toen ging ik maar weer slapen en moest ik maandag gewoon weer naar school.

xjes-Anne

Een gedachte over “This was the weekend

Geef een reactie

