Chat

Telelens!!

Heey meiden,

Zoals jullie weten heb ik deze zomer mijn camera gekocht. Nu zeiden ze in de winkel gelijk al dat het wel verstandig was om een telelens te kopen, maar ja ik had niet nog even €139,- op zak. Dus heb ik weer gewerkt (oppassen en bollen planten). Nu heb ik er genoeg geld voor, maar ik wil er ook een beschermlens op zodat mijn lens niet beschadigd maar mijn bescherm lens 😉 . Nu moet ik eigenlijk ook nog een tweede SD kaart want ik was laast in Amsterdam en toen was mijn camera na een kwartier of twintig minuten al weer vol 😦 . En dan heb ik weer alles voor mijn camera 🙂 .

Maar wat doet een telelens nu precies? Dat was de vraag die ik had.

Nu hebben wij vrienden en die hebben ook een camera dus ik dacht misschien kunnen ze mij wel helpen. Dus ik gebeld en toen kon ik even langskomen om het verschil te zien. Man dat vreschil is groot zeg! Toen mocht ik nog wat ‘spelen’ met hun camera waar de telelens opzit en dat was onwijs gaaf dus ik heb heel erg veel zin in mijn eigen telelens!!

Ik weet niet precies wanneer ik alles ga kopen waarschijnlijk dit weekend maar ik laat het jullie nog weten ❤ . Ik zal dan ook wel even een foto verschil laten zien, dan zie je zegmaar als ik op een punt ga staan en ik zoom zo ver mogelijk in met mijn kit lens (de lens die er nu opzit) of met mijn telelens. Ik ga trouwens mijn lens+beschermlens bij de BCC kopen en de SD kaart hebben we besteld bij de Mediamarkt want daar was nu een kaartje met 32gb met 80mbs (80mbs is de snelheid van het kaartje en deze is dus heel erg snel) voor maar €15,-. Dus die heb ik gister besteld dus die komt vandaag waarschijnlijk binnen.

xjes-Anne

5 gedachten over “Telelens!!

Geef een reactie

