Chat

De zaterdag verliep iets anders…

Heey meiden,

Zaterdag 7 november ging ik na de voetbal op stap met mijn vader en moeder. Maar de dag verliep ietwat anders dan we hadden verwacht. Heb je mijn artikel Happy me! gelezen? Dit is het verhaal over mijn telelens.

Na de voetbal ging ik lekker douchen en even lunchen. Daarna gingen we op stap. Eerst naar de BCC voor mijn telelens. Daar hadden ze mijn lens al niet meer op voorraad en toen vroegen ze of ik het showmodel wilde of hem thuis besteld wilde krijgen. Nou ja ik wist het eigenlijk niet zo goed maar ik koos

toch voor het showmodel. Daar kreeg ik wel twee euro korting op omdat het het showmodel was geweest. Ik heb natuurlijk wel even gekeken of er geen krassen op zaten,  maar dat was niet het geval. Hij was heel netjes in een doos gedaan en toen hebben we hem gekocht. Toen gingen we op weg naar Haarlem naar de IKEA voor mijn kamer. Maar ja wij hebben een auto die er natuurlijk telkens weer mee stopte. Onze auto sloeg telkens af. Dus steeds als wij 100 reden sloeg ie af tot 70 en dan pas konden we weer gas geven. Dus gingen wij af en toe even op de vluchtstrook met onze knipperlichten aan. Op een gegeven moment stopte die er steeds vaker mee dus gingen we naar een benzinestation en daar hebben we de ANWB gebeld. Dat kon nog wel een uur duren dus ik zei ik ga wel mijn telelens uitproberen. Dus toen ging ik dat maar doen, dan vliegt de tijd snel voorbij hoor! Toen was eindelijk de ANWB er.

DSC_0181DSC_0174 (kopie) DSC_0196 DSC_018020151107_162326_resized20151107_162509_resized

Het was een best makkelijk klusje maar de sensor moet vervangen worden of zoiets. De motorkap moest wel even open en daarna mocht ik even een kijkje nemen in de auto. Poeh, dat is veel technologie hoor. Maar het ziet er wel super vet uit. Uiteindelijk konden we toch nog even naar de IKEA eenmaal daar heb ik wat spulletjes gekocht maar, de spiegel die ik wilde werd natuurlijk niet meer geleverd 😦 . Dus toen heb ik maar geen spiegel voor boven mijn ladekast gekocht. Daarna moesten we nog naar Heemskerk om een Playstation op te halen. Maar de afslag was afgesloten dus moesten we 10 minuten omrijden. Dat is normaal niet zoveel maar we hadden die dag nog niet echt veel gegeten en ondertussen waren we al bijna vier uur onderweg. Toen konden we een straatje niet in. We moesten eigenlijk rechtsaf maar dat kon dus niet en toen gingen we rechtdoor om daar te keren toen konden we ook niet linksaf dus toen maar rechtsaf om daar weer te keren. Maar vanaf dat punt kon je wel de straat in. Heel raar maar oké. Eenmaal daar vond ik het een best wel enge wijk. Mijn vader ging dus de playstation op halen en mijn moeder en ik bleven maar even in de auto zitten. Maar er was zo’n kef hondje die naar ons zat te keffen en net toen wij tegen hem gingen praten kwam zijn baasje naar buiten wij snel gestopt met praten en toen moesten we heel hard lachen. We gingen nog even langs de Albert Heijn waar we nooit komen. Mijn ouders wilde wat snacks kopen voor bij de patat maar ja toen deden vrieskasten het niet dus waren er geen snacks want heel het schap was dus leeg. Toen we eindelijk thuis waren was het eerste wat we gedaan hebben, eten! Daarna gingen we film kijken en gingen we naar bed.

Al met al is het gewoon goed gekomen maar het was een hele rare dag. Eigenlijk ging alles mis maar het was toch heel gezellig. Wat maar uiterlijk drie uur zou duren is uiteindelijk vijf uur geworden. Maar het resultaat is echt super leuk!! Alles hangt nu op mijn kamer behalve die ene spiegel dus. Dus komt binnenkort het resultaat van mijn kamer online!!

xjes-Anne

2 gedachten over “De zaterdag verliep iets anders…

  1. Soms heb je wel eens van die dagen, dat alles anders loopt als dat je zou willen. Dan kan je maar beter in je bed blijven liggen. Maar ja, dan koop je ook niks. Maar goed dat jullie bij de wegenwacht zitten. Anders hadden jullie nog wel langer stilgestaan denk ik. Het blijft techniek, en dat is een raar iets. Die kan je zomaar in de steek laten. Gelukkig zijn je ouders ook erg handig en vindingrijk. Al met al toch nog een geslaagde dag. Pech van je spiegel. Weet je dat je bij Ikea de voorraad online kan checken? Misschien ook wel, maar anders kan je dat je een rit besparen.

    Groeten,
    Ben.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

