Chat

Playlist november 2015

Heey all,

Ja eerst even een mededeling. Ik stop met ‘heey meiden’, want ik krijg wel eens reacties van: Wij bekijken ook je blog maar wij zijn geen meiden. En ik geef ze helemaal gelijk dus vanaf vandaag wordt het denk ik ‘heey all’.

Oké volgens mij heeft iedereen wel een paar liedjes die je graag luistert. Ik heb dus een playlist op mijn telefoon en die ga ik nu even met jullie delen.

~Playlist~


♥ The Jackson 5 ♥

  •  ABC
  • I want you back

Mijn zusje is helemaal gek van ‘The Jackson 5’. Op een gegeven moment had ze deze twee liedjes op en deze vind ik ook echt super leuk. Ook al is ‘The Jackson 5’ er niet meer is hun muziek nog steeds super.


♥ The weeknd ♥

  • Can’t feel my face

Ik moet eerlijk toegeven in het begin vond ik dit lied echt flut. Maar toen ik er rustig naar ging luisteren vond ik het toch wel een leuk lied!


♥ Adele ♥

  • Don’t you remember
  • Hello (mijn verslaving, ik ben helemaal gek van dit o zo mooie lied)
  • Set fire to the rain
  • Someone like you (ik heb op zangles gezeten, toen heb ik dit liedje gezongen. Nog steeds even mooi!)
  • Turning tables

Zoals jullie zien heb ik hier vijf liedjes van. Ik ben niet echt ‘fan’, maar ik hou gewoon van haar muziek. Ook al zou ik het wel heel gaaf vinden om een keer naar een concert van haar te gaan!


♥ Ellie Goulding ♥

  • Love me like you do

Dit lied is zo onwijs mooi! Ik had wel eens gehoord maar bij de Voice of Holland Nikita Pellencau hoorde ik het weer, en ondanks een missertje vond ik het zó mooi! Ik moest hem gewoon in mijn playlist hebben.


♥ Justin Bieber ♥

  • What do you mean

Ondanks dat ik Justin Bieber een onwijs onverstandige jongen vindt (zeer zacht uitgedrukt!). Vindt ik dit liedje wel echt super leuk!


♥ Troye Sivan ♥

  • Fools
  • Talk me down
  • Happy little pill
  • Wild

Ik wist tot een week of drie geleden nog niet wie deze artiest is. Totdat ik een andere blog las en die had het over Troye Sivan. Het is ook nog gewoon een YouTuber en dat vind ik dan weer leuk want dan zie je ook gewoon dat mensen die kunnen zingen ook gewoon hun hobby’s doen.


Dit is mijn playlist op het moment. Maar ja het is straks kerst dus dan ga ik een hele playlist maken met kerstliedjes! Ik zal dan even kijken of ik die dan ook online gooi. Oh ja, ik download de liedjes via twee websites, namelijk youtube.com & Youtbue converter.

1:                                              2:                                                3:

Screenshot_2015-11-14-13-02-13_resized 2015-11-14-13-20-04_resized 2015-11-14-13-05-31_resized

4:                                            5:                                                6:

2015-11-14-13-06-36_resized 2015-11-14-13-09-51_resized Screenshot_2015-11-14-13-07-08_resized

7:                                              8:

2015-11-14-13-10-09_resized 2015-11-14-13-10-21_resized

Stap 1. Ga naar google en ga dan naar youtube.com. Niet de app YouTube want daar kun je geen link kopiëren! 

Stap 2. Zoek het liedje die je in je playlist wilt.

Stap 3. Kopieer de link.

Stap 4. Ga naar YouTube converter.

Stap 5. Daar staat automatisch al een link, die verwijder je.

Stap 6. Plak jouw link.

Stap 7. Klik op video converteren.

Stap 8. Dan zie je de video die je hebt gekozen. Is het het goede liedje? Klik op downloaden.

Stap 9. Ga naar je playlist en je hebt jouw liedje!

xjes-Anne

5 gedachten over “Playlist november 2015

Geef een reactie

