Chat

Michael Kors-24K Brilliant gold

Heey all,

Vandaag heb ik weer een review over een luchtje, ditmaal van Michael Kors.

~Het uiterlijk~

DSC_0076

DSC_0080

DSC_0081

Zo ziet het uiterlijk van het hoesje eruit. Ik vind het hoesje van het luchtje er goed bij de naam van het luchtje passen want het hoesje is goud en de naam van het luchtje  is ’24K Brilliant gold’ dus dat vind ik er mooi bij passen.

~Het luchtje & de geur~

 DSC_0083

Het luchtje vind ik er eigenlijk te saai uitzien voor de naam en het hoesje. En het is zegmaar niet zo dat je er niet een klein beetje goud in kan verwerken want bij een ander luchtje was het zegmaar wel goud. Maar ja, ik vind het luchtje zelf er te saai uitzien.

De geur van het luchtje is aan het begin heel sterk maar na vijf seconden zakt dat weg en wordt de geur bloemerig, wauw is dat eigenlijk wel een woord bloemerig…. In ieder geval in de eerste vijf seconden dat ik: ‘Nee, niet weer zo’n geur dat ik vind ruiken een voor een mannen luchtje’ maar dat valt reuze mee hij begint gewoon sterk, daarna wat zachter en daarna ruik je de geur gewoon goed.

Zo ziet de grote variant eruit:

michael_kors_24k_brilliant_gold_eau_de_parfum_spray_100ml_1

Als ik eerlijk moet zijn vind ik deze wel weer goed bij de naam passen, maar ik hou sowieso al niet zo van goud, maar zo’n hoesje of een klein luchtje ziet er wel leuk uit. Dus eigenlijk vind ik dit weer te goud. Als je luxe wilt uitstralen past dit er heel goed bij! Maar ik hou er niet zo van. Maar ja uit eindelijk gaat het toch om de parfum en die ruikt heerlijk!!

xjes-Anne

4 gedachten over “Michael Kors-24K Brilliant gold

Geef een reactie

