Chat

Perzik handcrème

Heey all,

Toen laatst mijn moeder mijn schoenen ging inspuiten had ze ze in de gang gezet zodat ik ze de volgende dag weer aankon trekken. Dus ik kom beneden en pak mijn schoen en toen zat er een cadeautje in!

Dit zat erin. Het is een perzik met daarin handcrème! Echt super leuk. Het ziet er veel leuker uit dan zo stomme tube! Hij ruikt echt super lekker. Maar omdat mijn handen heel snel droog kunnen zijn smeer ik met de perzik in de ochtend en met mijn handcrème van de Bodyshop in de avond.

Ik vind dit er zo leuk uit zien! Het is niet alleen een lekkere handcrème maar het staat ook gewoon leuk in je kamer.

xjes-Anne

5 gedachten over “Perzik handcrème

Geef een reactie

