Chat

Verjaardag!

Heey all,

Zoals jullie al weten als jullie mij al wat langer dan een maand volgen, was ik in oktober jarig. Nu had ik nog geen verjaardagsfeest gevierd en ik wilde dat nog wel heel graag doen dus dat heb ik zaterdag 28 november gedaan. 

Het begon tussen 19.30u en 20.00u. Daarna gingen we cadeautjes doen ik heb heel veel leuke cadeautjes gekregen er komt nog een Birthday haul online. Daarna gingen we wat spelletjes doen met pizzaaaa!! Dat begon een beetje te vervelen dus gingen we naar buiten. Nou ja, eigenlijk waren we binnen vijf minuten weer binnen want het was buiten nat en niet iedereen wilde buiten zijn. Toen wist ik eigenlijk niet meer wat ik moest doen, dus ik pakte de chips en popcorn en toen zijn we gaan zitten en werd het weer heel gezellig. Toen begonnen een paar mensen met popcorn te gooien om het op te vangen met je mond, ik vond dat niet zo’n goed idee want onze puppie, Jan, was er op dat moment ook. Uiteindelijk was het zo 24.00u en werd iedereen opgehaald. Behalve Jikke en Nina want die bleven slapen.

Ik was best wel inspiratie loos om te verzinnen wat ik ging doen op mijn verjaardag. Nou kon ik niet zeggen van, hé laten we even naar de Mac gaan want dat was duur geweest met 12 kinderen. Dus moest ik wat anders verzinnen. Nou ja, eigenlijk wilde ik naar buiten om op het schoolplein buskruid te doen, maar zoals ik al zei niet iedereen wilde dat. De dag voor mijn verjaardag hebben mijn vader en ik wat spellen bedacht, Hints, Pictionary, Wie of Wat ben ik. Dit is allemaal heel makkelijk om te maken en super leuk. Ook hebben we Tik Tak Boem gespeeld. Dat was ook wel leuk maar sommigen vonden dat niet leuk. Ook zou je nog Pim Pam Pet kunnen doen maar dat was ik vergeten……

Dit zijn dus de dingetjes die ik heb gedaan op mijn verjaardag. Het was super gezellig!!

xjes-Anne

5 gedachten over “Verjaardag!

Geef een reactie

